Єгор Устинов: 41 тролейбуса вердикт інженерів однозначна – металобрухт

0
6

 
Егор Устинов: Для 41 троллейбуса вердикт инженеров однозначен – металлолом
Протягом останнього тижня В херсонських ЗМІ, соцмережах з подачі деяких депутатів або громадських діячів мусуються чутки про підготовлюваний списання тролейбусів на підприємстві «Херсонелектротранс». Як тільки не коментують це так звані «експерти у всіх галузях». Однак ніхто не спромігся звернутися за роз’ясненням до першоджерела — директорові підприємства. Тому він вирішив сам розмістити достовірну інформацію у facebook:
«Переглянув ряд публікацій на херсонських сайтах. Схоже, що окремих, скажімо так, персонажів хвилює не тільки тема покупки тролейбусів, але і їх списання. А ще більше їх хвилюють пошуки чорної кішки у темній кімнаті. В черговий раз розчарую. Ні кішки, ні другого дна в цій історії немає.
Чому ми вирішили саме зараз зайнятися питанням списання тролейбусів? Елементарно. Як ви знаєте, у ДКП «Херсонелектротранс» були колосальні борги. В минулому році вони були погашені. Це стало підставою для органів юстиції припинити виконавчі провадження і зняти арешти зі всього рухомого та нерухомого майна підприємства, в тому числі і з тролейбусів. І тепер ми маємо можливість з ними що-небудь робити.
Егор Устинов: Для 41 троллейбуса вердикт инженеров однозначен – металлолом

Звичайно, хотілося б, щоб цей 41 тролейбус їздив вулицями нашого міста. Але, на жаль, всі вони вже кілька років стоять на «тролейбусному цвинтар». З різних причин на лінію вони вийти вже ніколи не зможуть. Це думка фахівців Київської державної регіональної інспекції міського електротранспорту, які оглянули кожну несправну машину і на кожну склали акт про її технічний стан. У загальній складності це пакет документів більше, ніж на 100 аркушах. Для 41 тролейбуса вердикт інженерів однозначна – непридатні для подальшої експлуатації, а просто металобрухт.
Егор Устинов: Для 41 троллейбуса вердикт инженеров однозначен – металлолом

Сформований пакет документів ми направили в міське управління транспорту. Чому? Тому що тролейбуси – це комунальна власність, та готувати проект рішення сесії про її долю має управління транспорту разом з колегами з управління комунальної власності. І розміщувати на сайті мерії цей проект повинні теж вони. А далі, як і годиться, обговорення на засіданнях депутатських комісій, прийняття рішення у сесійній залі.
Для чого списувати тролейбуси? Відповідь на це питання теж елементарно простий. Це дасть можливість відносно ще «живі» запчастини з підлягаючих відновлення тролейбусів використовувати для діючих і тим самим щось заощадити. Без списання цього робити ми не можемо. Такі ось неминучі формальності. Від обліку та контролю нікуди не дінешся.
Егор Устинов: Для 41 троллейбуса вердикт инженеров однозначен – металлолом

Ну і на завершення свого посту, хочу запросити всіх активних та небайдужих жителів Херсона, яких хвилює тролейбусна тема, і звичайно ж журналістів на наступному тижні відвідати «тролейбусне цвинтар» на відстійниках МКП «Херсонелектротранс» і побачити все, в тому числі і документи з думкою інженерів, на власні очі. Будуть запитання? Готові відповісти. День і час екскурсії повідомлю додатково. Тому не прощаюся«, — розповів Єгор Устинов.
Егор Устинов: Для 41 троллейбуса вердикт инженеров однозначен – металлолом

0
18
Херсон, Фото
Сьогодні, 11:55

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here